Managementul proprietatilor si activelor
Principalele activitati desfasurate de property managerul BSS, in cadrul responsabilitatilor sale, includ:
- Realizarea interfetei intre proprietari, chiriasi si autoritati;
- Managementul contractelor, facturarea in numele clientului si repartizarea consumurilor;
Controlul costurilor si al calitatii; - Asistenta la predarea/primirea spatiilor si la inchirierea acestora;
- Gestiune si raportare financiara;
- Elaborarea lunara/ trimestriala sau anuala a raportului proprietatii;
- Reconcilierea periodica a taxei pe servicii;
- Managementul planurilor pentru situatii de urgenta si al regulamentului de functionare a cladirii;
- Supervizarea masuratorilor si evaluarea consumurilor de utilitati (apa, curent electric, gaz);
- Servicii de suport/promovare a locatiilor si inchirierea spatiilor;
- Elaborarea informarilor privind problemele asociate imobilului, actiuni intreprinse si costurilor asociate;
- Elaborarea manualului chiriasului;
- Elaborarea bugetului anual pentru intretinerea cladirii.
Contabilitatea proprietatilor
- Facturare servicii – chirie, cheltuieli operationale, utilitati, garantii bancare, etc;
- Actualizare situatii evidenta facturi si incasari – Invoicing List;
- intocmire notificari referitor indexari, regularizari, facturi restante, penalitati, garantii bancare, etc;
- Raportare lunara si trimestriala – intocmire Tenant List, Bugete, Cash Flow;
- Estimare reconciliere trimestriala si intocmire reconciliere anuala.
Avantajele colaborarii cu property managerii BSS
- Acuratete si corectitudine garantate;
- Competente confirmate;
- Colaborare proactiva cu proprietarii de cladiri.